14 октобар 2009

Reciklirani papir kao materijal za izradu modnih asesoara







3 коментара:

  1. cao, ovu tehniku sam pre nekoliko dana pronašla na internetu negde među stranim blogovima. jako mi se je svidela ali oni je rade od nekih džakova. htela sam je isprobati ali nemam trenutno vremena. drago mi je da se je neko i kod nas dosetio da pravi nešto od recikliranog papira. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav, drago mi je da ti se dopada tehnika koju radim. Trenutno koristim samo novinski papir ali u planu mi je i izrade jedne od ambalaze slatkisa(kesice cipsa, cokolade i sl)
    Veliki pozdrav :))

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo, ideja vam je odlicna! Da li mozda znate neki sajt na kome bih mogao nacii kako se ovo pravi? Molim vas pomoc! :o Treba mi za cerku :D

    ОдговориИзбриши